Advertising
Studiu surprinzător: Efectul pozitiv pe care l-ar avea consumul a două băuturi alcoolice pe zi. Medicii sunt uimiți

Studiu surprinzător: Efectul pozitiv pe care l-ar avea consumul a două băuturi alcoolice pe zi. Medicii sunt uimiți
Scris de Realitatea de Bacau Publicat: 9 feb. 2023, 09:51
Una sau două băuturi alcoolice pe zi reduc riscul de demență cu 21%, arată un studiu făcut pe 4 milioane de oameni. Potrivit CNN, o echipă de cercetare condusă de Dr. Jeon Geun-hye de la Spitalul Cha din Gumi a studiat relația dintre consumul de alcool și demență în rândul a 4 milioane de coreeni cu vârsta de peste 40 de ani. Cei care au băut mai puțin de 2 pahare au avut o rată de îmbolnăvire cu 17% mai mică. Persoanele care au băut trei sau mai multe pahare pe zi au avut șanse cu 8% mai mari de a dezvolta demență.
Citește și
- 15:50Complot dejucat în Serbia: doi bărbați, suspectați că plănuiau asasinarea lui Vučić
- 14:55Ana Maria Păcuraru, singurul jurnalist din România invitat de Casa Albă. Realitatea PLUS, invitat special la SUMMITUL condus de Trump
- 11:56ANM: Cod galben de vijelii și instabilitate atmosferică, în mai multe regiuni ale țării - HARTA
- 16:57Regele Charles, sărbătorit cu fast la Londra. Mii de militari au defilat
Distribuie articolul
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea de Bacau și pe Google News

























